Tbx

Nu e vi tillbaka efter ett långt och skönt lov. Vi har vart inaktiva för det har hänt så mycket och man måste ju gå på alla A-listade fester ^^

JuL: Julafton var en klassiker med familjen släkten, Hela paketet var hos farmor och farfar och vi hade alla trevligt. Fick nya googles så jag e jävligt nöjd. efter vi hade ätit och dem vuxna druckit var det singstar abba som drog igång och det var tjejerna mot killarna och gissa vem som vann? Jo killarna.... NOT tjejerna klassade ut oss (erik, jerry och gunnar) medans tjejerna skrattde och gick därifrån så vi fick deppa

Nyår:
Nyårsafton var väldigt speciell.  Vi drog en vecka upp till bruksvallarna (jag å martin) hade en soft vecka där med martins familj och det blev inte mycket utför som längd utan längd tog över. lite besviken men vi hade jävligt kul ändå. bästa var nog granen och kalle anka boken.
När vi åkte längd skidor så kan man ju knappt svänga och vad står där framför mig? JO en gran och SPLASH rakt ner i snön vid granen. Sedan kommer martin bakom mig som inte heller kan svänga och SPLASH rakt ner i snön med honom Anna stod nedanför och garvade ihjäl sig.
Kalle anka boken var nog skönare. MArtin är ny vakne och jag ropar på honom och vad får han se då? Jo en kalle anka bok rakt i fejset inte så mysigt jag vet men roligt som faaan:)
                                                                               JAG I RAMUNDBERGET

Hoppas ni har haft ett bra lov

Puss / G♣rr♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

terrorist?! XD

2009-01-14 @ 20:29:28
URL: http://gurraochjosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0