sa någon hitler?

IDag slutade jag 12 fett skönt så man kunde bara kila hem till soffan klia sig på magen och kolla in tv. fast jag åt nudlar oxå som jag nog glömde bort så dem blev kalla och torra
Tips från coachen: GLÖM ALDRIG MAT SOM STÅR I MICRON DEN BLIR BARA TRÅKIG OCH KALL

JAha ni undrar säkert vf det står * sa någon hitler* som rubrik. jo här är svaret

Alfaskolans loggbok

Alfaskolan

Sal 313

Klass 9b

9:10 : En turk och en svensk lämnar klass rummet
9:25:  Turken och svensken kommer tillbaks med varsin festis och en Iranie och En svensk flicka
9:27: Läraren börjar med sina föredrag
10:01 : Läraren tar upp judarna samt hittler och förintelsen
10:12 : Läraren pratar om var man placerade judar samt om USA, Ryssland och Storbrittanien
10:13 : Gurra viskar till Josh och nåra andra *Dem tre vännerna och HItler*
10:17 : Cedric viskar *Everybody loves Hitler*
10:20 : Niclas viskar * 2½ HItler*
10:45: Ngn viskar * Hitler got talent*
10:50: Becca pratar om idol samtidigt som läraren pratar om palestina och israel
10:51: *TROR DU ATT PALESTINA ELLER ISRAEL HAR IDAOL* skriker läraren och kollar argsint på becca
10:55: SLUTAR

Säger bara att vi har sjuk humor


/ G♣rr♥

Kommentarer
Postat av: becca

asså jag är så jäääääääävla skön :D

2009-01-15 @ 19:32:15
URL: http://brunettbecca.blogg.se/
Postat av: GUrra

i know ^^

2009-01-15 @ 20:27:41
URL: http://http://gurraochjosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0