Idag så händer det grejer VA?

Idag så kom mina kära gudfar över med Sin bjässe till Hund Rolex Rolex måste väga runt 60 kilo för han välte nästan mig. och det jobbiga va att han skulle slicka mig i skrevet hela tiden. Inte så mysigt.
Efter det så chatade jag lite och då sa Amande ba Vill du träffa mig . jag bara okey jag hade inget annat för mi så då var det årstaberg nästa för mig. vi hade mysigt tillsammans och gick vid årstavik och efter det satte vi oss på pendeln stationen för att värma oss. och innan dem gick så hände det ngt :O JAg å Amanda pussades :$


Hoppas att ni oxå fått en lika bra dag som mig

Pussar / G♣rr♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

aww (H) hihi det var mysigt :P sötnos

2009-01-11 @ 20:08:18
URL: http://amantah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0