En vecka på Manilla

Nu har jag vart em hel vecka på manilla å det var nog en av dem roligaste veckorna :) Dem som var där var Jag Gustaf "Slaparn" Linné, Amanda "Tystisen" Racki, Fanny "Dissarn" Jannerlid-Söderberg, Tobias "Kenny starfighter" Björkstrand, Tove Björkstrand, Victoria, Josefin och Tobias Mesch , Daniel "lantisen" Wickstrand)

Vi hade en as skön vecka och höll på med projekt, Projektet handla om Dagliga händelser som Coda ( Children of deaf adults) Det blev en asskön film fast våra tabbar blev lite längre än själva innehålelt,

Sista dagen är ju alltid sorgligast och därför gick JAg, Dissarn, Kenny starfighter å lantisen på bio tsm, det var jätte mysigt för jag satt å mös med Fänny :D haha




Från BAkre vänster, Tobias Mesch, Victoria, JAg, KEnny starfighter, Daniel
NEdre vänster Amanda, Tove, JOsefin och Fanny


Allt från Kungen


/ G♣rr♥

Kommentarer
Postat av: Josef

Inga blattar vah?

2009-01-26 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0