TisDAY

Tisdagen började men vanlig att vi har enelska som första lektion idag var det jävligt tråkigt tills furkan börjde jävlas med josef leken nadish. Furkan *klapp*  josef ställer sig upp. Furkan * Klapp* Josef sätter sig ner skit kul tills jag kom med i den leken kaos asså. JAg fick bli deras bitch och fan vet jag.. Sedan så blev det lunch och det blev äkliga tortelini med spenatsås Skolan kan inte göra tortelini på rätt sätt

Bästa sättet är så här:

2 pers

1 påse med tortolini
1 dl creme fraiche
1 burk med champijoner

Koka tortolinin
Öppna upp burken med champinjoner och blanda ner dem tillsammans med creme fraichen

Sen är det redo att serveras för vänner och familj




Dagens Skvaller:

Många sa att vi skulle få reda på vårt slt beytg samt få tillbaka sex och samnlenad provet. Jag och josef kollade upp det och det var sant. på Biologi fick stort nöjt VG i slutbetyg jätte glad

/ G♣rr♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0