The weekend is over... I think

Nu var helgen slut och sklan börjar ingen. det är sista veckan nu och ska kämpa livet av mig i skolan sak uppnå mina betyg som jag eftersträvar samt ska jag vara helt koncentrerad på lektionerna.

Nemen det är vad som ska hända

I fredags så skulle set bli film kväll hos mig fast det blev bara jag martin frida. det var trevligt martin åt här sen hängde vi lite på www.freeride.com och chekade coola videos. Sen kom frida och vi kollade på " E du smartare än en 5a" var skoj och det bevisar att amerikaner e väldigt dumma. Efter det så var det FILM TIME och vi såg Madagaskar 2 juste MADAGASKAR 2 det var skit kul och spec MOTTO MOTTO :D han var mannens man:D Vi drog lite web cam sen och minade oss
 


Igår regnade och det var trist så jag sov om och latade hela dagen var ganska soft. sen tränade jag lite

/ G♣rr♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0