Måndagens små höjd punkter

Idag var det inte vilken dag som helst utan första december och vad betyder det? Jo jul kalendern börjar. Josh vaknade kl 6 imorse bara för att hinna med den medan jag klev upp kl 7 av en stark lampa som mamma riktade emot mig. Efter det klädde jag på mig och gjorde det och satte mig i soffan. När jag satte mig i soffan så reste sig min syrra sig och gick därfrån. Jag slog på tv och tryckte på kanal 1

INget där bara massa nyheter. Där satt jag med min kopp te och morronrock och förväntade mig jul kalendern så visade sig att jag hade missat den. Jag blev väl besviken fast det är väl en av livets tuffa slag. Damn U Karma.

Skolan flöt på idag och största skvallret som gich och det var ju sant oxå att Marcus gjorde slut med frida.  VI alla tyckte synd om frida spec jag, jag tyckte att det var ett fin par och att dem skulle hålla länge men vi stödjer henne hela klass 9B stödjer Frida.

Idag var en tuff Din mamma battle på gång i skolan mellan Martin Tha KINGen ÖVer Ingen mot OMID KIng of Iraq det var tuff match och tyvär blev den oavslutad och oavgjord. Alla blev glada för det blev Lunch och nu har vi helt speciel viedo där man kan se vikto ära lunch i Alfaskolan. Det är nog vår hetaste nyhet för idag. Och det är inte allt.

Blev färdig med min T-shirt idag skit glad


/ G♣rr♥

Kommentarer
Postat av: ida

t-shirten blev jätte gullig älskling :) <3

2008-12-03 @ 22:19:40
URL: http://idathemptander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0