MÅNDAAAG!!

Idag vaknade jag klockan sex för att kolla på julkalendern men.. jag somnade om då jag inte orkar haha..
Vaknade typ vid 7:30 då jag glömde bort tiden då jag och turken skulle te skolan tillsammans! Idag fick jag lida genom att sitta och göra vänskaps band på syslöjden då jag var klar med allt.. Och gurra blev så klart glad då han gjorde klart sin t-shirt! Haha... den var så jevle fin :( Började nästan gråta av stolthet..
Sedan fick jag reda på något jätte jääte jäääätteeee jäätttteeeeee jääätttteeeeee tråkigt :( Markus, Frida's pojkvän hade gjort slut med henne :( Tyckte verkligen synd om henne, Men 9B är som en familj! Supportar varandra om man behöver det :)

Juste.. om ni vill kolla på "Din mamma" batteln kan ni kolla på den hära :

http://www.youtube.com/watch?v=ihWlX9h-DeM

Jahapp.. Imorgon så blir det en ny dag! JUULKALENDERN på morgonen och cp franska på dagen :d

Kommentarer
Postat av: becca

ni måste ju skriva vem det är som har skrivit haha

2008-12-02 @ 08:23:35
URL: http://brunettbecca.blogg.se/
Postat av: Josef

Haha :p Du märker väll direkt vem som skrivit vad? XD

2008-12-02 @ 12:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0