AlfaLUNCH

Japp josef krya på dig :D hoppas du blir bättre.


Idag var det årets händelse i skolan och det tyckte inte jag utan fick sitta stilll i 2 h skiiit jobbigt men tur att omid och cedric finns där :D vi flummade ur på dem små ettorna och det var en liten tjej som hette Emma tror jag so blev jätte kär i mig och hon ville prata med mig meeen vaaa faaaan jag pallade inte snacka med en 8 åring som skrek mitt namn hela tiden kan du fatta vad jobbig.... * Gustaf* *GUstaf* *Titta vad jag har gjort gustaf* *Koll vad jag kan rita gustaf* den sista timmen gjorde cedric en drick lek av allt. Varje gång hon pratade med mig var vi tvungna att drick en klunk. Mitt glas var slut efter 2 min typ. Hon var ruskigt irriterande.

Resten av dagen så blev det som vanig vid Alfapriset , Pris utdelning och Rune och Rallf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0